Mental Clinic - Медичний центр онлайн
Що таке хронічний біль?
Хронічний біль - це біль, що зберігається або постійно з'являється протягом 3 місяців.

Причинами її виникнення є хронічні захворювання (наприклад, рак, артрит, діабет), пошкодження (наприклад, грижа міжхребцевого диска, порвана зв'язка), а також велика кількість первинних больових синдромів (наприклад, біль у ногах, фіброміалгія, хронічний головний біль).
Прояви хронічного болю 🤕
Хронічний біль часто супроводжують інші симптоми:
Порушення діяльності
Розлад сну
Зниження апетиту
Тривога
Депресія
Втома
Соціальна дезадаптація
Фіксація всієї уваги на болю
Як проходить лікування
Найчастіші питання 🧐
Скільки триває лікування?
Лікування хронічного болю - це тривалий процесс, який залежить від дуже багатьох факторів. Детальніше ви зможете дізнатись на консультації з лікарем при розробці вашого індивідуального плану лікування.
Як проходить онлайн-консультація?
1. Ви можете залишити заявку та адміністратор підбере зручний для Вас чаc

2. Ви вказуєте зручний для вас спосіб зв'язку: Skype, Viber, Telegram, WhatsApp та ін. Бажано мати можливість включити відеозв'язок.

3. За 5 хвилин до консультації лікар списується із Вами.

4. Ви отримуєте консультацію та лікар надає свої рекомендації.
Яка вартість?
Дізнатись вартість прийому можна за посиланням.
Як відбувається оплата?
Оплата відбувається після візиту.
Можна оплатити за допомогою банківської карти, Google Pay та Apple Pay
Як мені отримати рецепт на ліки?
Якщо вашим курсом лікування передбачене приймання ліків, які видаються за рецептом, то ми можемо:

• надати копію рецепту в електронному вигляді
• відправити рецепт "Новою Поштою" на вашу адресу. Безкоштовно.
Що важливо знати про хронічний біль?

• Лікування хронічного болю - це найчастіше комбінація медикаментозного лікування, вивчення технік подолання болю та психотерапія.

• Важливо пам'ятати, що біль не треба терпіти! Треба визначити його причину та працювати із ним!

• Велику роль в лікуванні болю відіграє правильно підібрана схема лікування. Іноді це може зайняти час, але варте того.

Первинну онлайн-консультацію проводить:
Дмитрієв Дмитро Валерійович
Лікар-анестезіолог, альголог
  • Доктор медичних наук, професор
  • Репрезентативний член Європейської асоціації регіональної анестезії та терапії болю від України (ESRA)
  • Член Міжнародної асоціації з лікування болю (IASP)
  • Член Європейської асоціації анестезіологів (ESA)
  • Автор понад 270 наукових статей і 3 підручників під грифом МОЗ України
  • Редактор журналу «Медицина болю»
  • Член редакційної ради і рецензент: EC Anaesthesia (UK, London), Nursing and Palliative care International Journal (NPCIJ) (Hungary, Budapest), Scimaze Anaesthesia & Pain Management (India), Moldovan Journal of Health Sciences (Moldova), Journal of US -China Medical Science (NY, USA), Journal of Child Science (Turkey).
Питання до спеціаліста
Задайте питання та спеціаліст відповість на нього якомога швидше!
Зручний для Вас месенджер
Записатись на консультацію
до лікаря-альголога
Оберіть зручну для вас дату та час