Mental Clinic - Медичний центр онлайн

Як ви вирішуєте проблеми: 3 типи людей

Всіх людей, які стикаються із проблемами, можна поділити на 3 категорії. Що робити в кожній із них?
Всіх людей можна поділити на 3 категорії.

Категорія 1: В мене немає проблем! Це в інших проблеми зі мною!

Є ціла купа людей, які вважають, що в їх проблемах винні інші люди: чоловік, дружина, собака, президент, сусід… Хто завгодно, але не вони самі.

Як їх побачити? - Дуже просто. Вони часто когось у чомусь звинувачують. Фонова емоція – роздратування.

Що робити, якщо впізнали тут себе? - Змінити питання «Чого всі навколо такі дурні/погані» на «Що саме я можу зробити, щоб мені стало краще жити?»

Категорія 2: Я розумію, що в мене є проблеми, але я не знаю, як їх вирішити. Допоможіть.

Тут вже значно краще. Людина розуміє, що не вміє знайомитись, проходити співбесіди, доносити свою думку, або щось ще. І хоче навчитись. Зазвичай, в такому випадку і звертаються до психолога.

Як їх побачити? – Часто такі люди тривожні та сором’язливі. Бо не знають як правильно себе вести тих чи інших ситуаціях.

Що робити, якщо впізнали тут себе? – Звернутись за допомогою до психолога, або піти спеціальні курси-тренінги, де вам дадуть необхідні навички.

Категорія 3: Всі свої проблеми я можу вирішити самостійно (або знаю, до кого звернутись за допомогою). Але мені цікаво, де я можу стати ще краще.

Це один із найвищих рівнів розвитку. Людина навчилась всьому необхідному для досягнення своїх цілей, і розуміє, що розвитку немає меж.

Як їх побачити? – В них все добре. Якщо в них з’являються проблеми, вони не звинувачують когось. Не ображаються на критику, і навіть раді їй.

Що робити, якщо впізнали тут себе? – Привітати себе та допомагати іншим (за їх потреби). Та за необхідності звертатись за консультаціями))

Що важливо пам’ятати:

Одна і та сама людина може знаходитись на різних рівнях розвитку, в залежності від контексту.

Третій рівень – це не межа. Просто далі різниця в описі вже мінімальна

Найгірша стратегія - це звинувачувати інших в своїх проблемах. Найкраща - змінюватись і досягати цілей.
Автор: Андросов Валерій Павлович
ПСИХОЛОГ
Ви можете записатись на безкоштовну консультацію за посиланням
Також може бути корисно

Mental Clinic не надає послуг екстреної психологічної допомоги та госпіталізації. Якщо ви, або ваші рідні, цього потребують, невідкладно зверніться до профільних установ. Контакти за посиланням.

Телефони невідкладної психологічної допомоги
  • Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми і ґендерної дискримінації для отримання консультацій юриста або психолога, а також інформації щодо закладів, до яких Ви можете звернутися по допомогу 0-800-500-335 зі стаціонарного або 116 123 з мобільного (цілодобово, безкоштовно, анонімно та конфіденційно)

  • Національна дитяча «гаряча лінія» (безкоштовно, анонімно та конфіденційно) 0-800-500-225 зі стаціонарного або 772 з мобільного (пн-пт з 12.00 до 20.00, сб з 12.00 до 16.00)

  • «Гаряча лінія» Національної поліції в Україні 0-800-500-202

  • Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД 0-800-500-451

  • Інформаційна лінія центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово)

  • Телефон довіри PiN | «Людина в біді» 0-800-210-160 (цілодобово) ADRA/Соціально-психологічна допомога (095) 283-15-79 (пн - пт з 9.00 до 18.00, перерва з 12.00 до 13.00)

  • Надання екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером екстреної медичної допомоги 103 чи за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112.