Правила проведення консультацій в Mental Clinic

  • Записатись на консультацію можна мінімум за 2 години

  • Відміняти та переносити консультацію можна мінімум за 2 години

  • Для консультації у всіх спеціалістів обов’язково мати відеозв’язок

Всі правила

  • Безкоштовна консультація

    ● Послуга “безкоштовна консультація” може надаватись тільки при першому звернені до клініки.● Тривалість послуги "безкоштовна консультація" - 30 хв.● Безкоштовну консультацію надають не всі спеціалісти. Можливіcть звернутись до конкретного спеціаліста уточнюється у адміністратора.● Можливість безкоштовної консультації не розповсюджується на дітей до 18 років!● Якщо клієнт відміняє консультацію менше, ніж за 2 години, або не з’являється на консультацію, то втрачає можливість безкоштовної консультації.● Якщо спеціаліст Mental Clinic відміняє консультацію менше, ніж за 2 години, або не з’являється на консультацію, може отримати наступну консультацію, еківалентну по часі повній вартості, безкоштовно.

  • Перед консультацією

    Зі сторони Mental Clinic:
    ● Якщо спеціаліст відміняє консультацію менш ніж за дві години до зустрічі, наступна консультація безкоштовна.● Якщо спеціаліст не з’являється на консультацію, наступна консультація у будь-якого спеціаліста безкоштовна.
    Зі сторони клієнта:
    ● Якщо клієнт відміняє консультацію менш ніж за 2 години до зустрічі, для наступної консультації має сплатити пеню у розмірі половини оплати прийому.● Якщо клієнт не з’являється на консультацію у вказаний час та протягом 10 хвилин, для наступної консультації має сплатити пеню у розмірі повної вартості прийому.
    Якщо у вас є абонемент:
    ● Якщо клієнт, який має абонемент, відміняє консультацію менш ніж за 2 години, або не з’являється на консультацію, з його акаунту автоматично знімається одне відвідування.

  • На консультації

    ● Тривалість консультації спеціалістів вказана у вікні запису. Весь час, який перевищує вказаний, не сплачується клієнтом.● Для проведення консультації клієнт обов’язково має включити відеозв’язок.● Клієнт має забезпечити собі достатню якість інтернету для проведення відеозв’язку (5мб/сек+). У разі технічних проблем зі сторони клієнта, спеціаліст може перервати зустріч. Така зустріч вважається проведеною та потребує оплати зі сторони клієнта.

  • Після консультації

    ● Оплата консультації проводиться після консультації через посилання, яке скидає спеціаліст у месенджер.● Якщо клієнт не може провести оплату протягом 15 хвилин, то клієнт має попередити про це спеціаліста.● Якщо клієнт не сплачує консультацію протягом 24 годин, Mental Clinic має право відмовити у подальшому наданні послуг.

  • Абонементи

    ● Якщо клієнт планує відвідати декілька занять, він може придбати абонемент● Термін дії абонементу становить один рік з дати придбання. По спливу одного року, абонемент анулюється та клієнт втрачає право використати його за призначенням.