Mental Clinic - Медичний центр онлайн

Правила проведення консультацій в Mental Clinic

Записатись на консультацію можна мінімум за 2 години
Відміняти та переносити консультацію можна мінімум за 2 години
Для консультації всіх спеціалістів обов'язково мати відеозв'язок
Перед консультацією

Зі сторони Mental Clinic:

  • Якщо спеціаліст відміняє консультацію менш ніж за дві години до зустрічі, наступна консультація безкоштовна.

  • Якщо спеціаліст не з'являється на консультацію, наступна консультація у будь-якого спеціаліста безкоштовна

Зі сторони клієнта:

  • Якщо клієнт відміняє консультацію менш ніж за 2 години до зустрічі, для наступної консультації має сплатити пеню у розмірі половини оплати прийому.

  • Якщо клієнт не з'являється на консультацію у вказаний час та протягом 10 хвилин, для наступної консультації має сплатити пеню у розмірі повної вартості прийому.

Якщо у вас є абонемент:

  • Якщо клієнт, який має абонемент, відміняє консультацію менш ніж за 2 години, або не з'являється на консультацію, з його акаунту автоматично знімається одне відвідування.


На консультації
  • Тривалість консультації спеціалістів вказана у вікні запису. Весь час, який перевищує вказаний, не сплачується клієнтом.

  • Для проведення консультації клієнт обов'язково має включити відеозв'язок.

  • Клієнт має забеспечити собі достатню якість інтернету для проведення відеозв'язку (5мб/сек+). У разі технічних проблем зі сторони клієнта, спеціаліст може перервати зустріч. Така зустріч вважається проведеною та потребує оплати зі сторони клієнта.
Після конслультації
  • Оплата консультації проводиться після консультації через посилання, яке скидає спеціаліст у месенджер.

  • Якщо клієнт не може провести оплату протягом 15 хвилин, то клієнт має попередити про це спеціаліста

  • Якщо клієнт не сплачує консультацію протягом 24 годин, Mental Clinic має право відмовити у подальшому наданні послуг.
Безкоштовна консультація
  • Послуга "безкоштовна консультація" може надаватись тільки при першому звернені до клініки.

  • Безкоштовну консультацію надають не всі спеціалісти. Можливіcть звернутись до конкретного спеціаліста уточнюється у адміністратора.

  • Якщо клієнт відміняє консультацію менше, ніж за 2 години, або не з'являється на консультацію, то втрачає можливість безкоштовної консультації.

  • Якщо спеціаліст Mental Clinic відміняє консультацію менше, ніж за 2 години, або не з'являється на консультацію, може отримати наступну консультацію, еківалентну по часі повній вартості, безкоштовно.

Mental Clinic не надає послуг екстреної психологічної допомоги та госпіталізації. Якщо ви, або ваші рідні, цього потребують, невідкладно зверніться до профільних установ. Контакти за посиланням.

Телефони невідкладної психологічної допомоги
  • Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми і ґендерної дискримінації для отримання консультацій юриста або психолога, а також інформації щодо закладів, до яких Ви можете звернутися по допомогу 0-800-500-335 зі стаціонарного або 116 123 з мобільного (цілодобово, безкоштовно, анонімно та конфіденційно)

  • Національна дитяча «гаряча лінія» (безкоштовно, анонімно та конфіденційно) 0-800-500-225 зі стаціонарного або 772 з мобільного (пн-пт з 12.00 до 20.00, сб з 12.00 до 16.00)

  • «Гаряча лінія» Національної поліції в Україні 0-800-500-202

  • Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД 0-800-500-451

  • Інформаційна лінія центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово)

  • Телефон довіри PiN | «Людина в біді» 0-800-210-160 (цілодобово) ADRA/Соціально-психологічна допомога (095) 283-15-79 (пн - пт з 9.00 до 18.00, перерва з 12.00 до 13.00)

  • Надання екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером екстреної медичної допомоги 103 чи за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112.